قیمت هتل های کیش
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل خاتم کیش

هتل خاتم یکی از هتل های یک ستاره جزیره کیش است که در محله میرمهنا و در بلوارتور کیش هتل شایان بهار 97 نیایش جزیره قرار گرفته است. هتل خاتم در نزدیکی بازار عرب ها قرار گرفته اما فاصله آن تا دیگر مراکز خرید جزیره می زیاد است. این هتل در سال 1376 ساخته و در سالتور کیش هتل شایان خرداد 97 1395 بازسازی شده است. هتل دارای 32 اتاق از نوع دو تخته، سه تخته و چهار تخته است که در آن ها امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام و تلفن تور کیش هتل شایان فروردین 97وجود دارد. در اطراف هتل فضای سبز بسیار زیبایی وجود دارد که در آن آلاچیق هایی برای استراحت وجود دارند. رستوران این هتل در سالن مرکزی آن قرار گرفته و کافی شاپ آن در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات این هتل برای شمتور کیش هتل شایان تابستان 97ا مسافران تور کیش می توان به کرایه اتومبیل، لاندری، لابی، تاکسی سرویس و صندوق امانات اشارهتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 کرد.

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش


هتل فانوس کیش

هتل فانوس یکی از هتل های دو ستاره جزیره است که در خیابان میرمهناتور کیش هتل شایان بهار 97 و به دور از مرکز جزیره قرار دارد. برای دسترسی به مراکز تفریحی و خرید از این هتل باید از تاکسی سرویس استفاده نمایید. این هتل در سال 1376 افتتاح شده و به تازگی و در سال 1395 بازسازی شده است. ساختمان هتل فانوس در دو طبقه ساخته شده و دارای 40 واحد اقامتی می باشد. اتاق های هتل از نوع یک تا سه تخته هستند که دارای امکاناتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97ت تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سیستم تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی می باشند. رستوران هتل فانوس در طبقه همکف قرار گرفته است؛ کافی شاپ وتور کیش هتل شایان خرداد 97 چایخانه سنتی هتل نیز به ترتیب در لابی و محوطه بیرونی تور کیش هتل شایان تابستان 97قرار دارند. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به زمین تنیس، ترانسفر فرودگاهی، تور کیش هتل شایان فروردین 97تاکسی سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش


هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که به تازگی و تور کیش هتل شایان بهار 97در سال 1394 بازسازی شده است. این هتل به صورت سوئیت های ویلایی در میان یک فضای سبز بسیار بزرگ و زیبا می باشد. در این فضای سبز یک دریاچهتور کیش هتل شایان خرداد 97 مصنوعی و آلاچیق های بسیار زیبایی قرار دارند که مکان بسیار مناسبی برای استراحت می باشند. هتل اسپادانا در مجموع دارای 15 سوئیت دو، سه و چهار تخته است که برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام ، تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی هستند. اگر با مناطق گردشگری کیش آشنا نیستید می توانید از گشت نیم روزی هتل استفاده کنید و در جزیره گردش کنید. از دیگر تور کیش هتل شایان تابستان 97امکانات هتل اسپادانا می توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و صندوق امانات اشارهتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 کرد. 

آدرس:کیش بلوار ایران-خیابان جامى – جنب صدا و تور کیش هتل شایان فروردین 97سیما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


هتل ونوس کیش

هتل ونوس یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که در بلوار دریا و جنبتور کیش هتل شایان بهار 97 بازار ونوس قرار گرفته است. با توجه به موقعیت خوب و قیمت مناسب هتل گزینه مناسبی برای شما مسافران تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه بین المللی جزیره کیش تنها ده دقیقه فاصله دارد که برای شما ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان انجام می شود. هتل به تازگی بازسازی شده است و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع قرار گرفتهتور کیش هتل شایان فروردین 97 است و در اطراف ساختمان آن فضای سبز زیبایی قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات تفریحی مانند سالن بیلیارد نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ،تور کیش هتل شایان خرداد 97 رستوران، گشت سیاحتی جزیره، صندوقتور کیش هتل شایان تابستان 97 امانات، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته و لاندری اشارهتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 کرد.

هتل ونوس کیش





:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,قیمت هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: